Myslördag

Lördag f.m och vi myser i soffan. Jag fick sovmorgon i morse men kunde inte sova... Har så förbaskat ont i hela kroppen, känns som träningsvärk x100?!?? Ipren eller Alvedon hjälper inte heller, har ingen aning om vad det kan vara. :( När jag klädde på Alma så tog jag fram en tunika och hon ropade förtjust "sessa"!!!! Varje gång hon får på sig en klänning/kjol/tunika så tycker hon att hon är en prinsessa.. Såå gulligt! Mammas lilla prinsessa, vare sig med eller utan klänning.. Igår efter badet ville hon att jag skulle måla hennes naglar, både på fötter och händer. Hon satt t.o.m stilla?! Dags för mig att börja inse att vi numer har en liten tjej och ingen bebis här hemma... Och sen var det, det här med genustänket.. Ja, jag har alltid klätt min dotter i rosa och hon gillar att leka med dockor, men hon älskar allt som har med motorer att göra oxå. När nån granne klipper gräset är vi garanterat där som publik och om det dyker upp en lastbil är lyckan total, då brukar ett tydligt "wow" höras... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0