Två dagar på raken!

Det var inte igår det hände.. =)

Idag hade jag och Alma ledig fredag. Det var dock tråkigt nog den sista... Mattias börjar sitt nya jobb på måndag och eftersom han kommer sluta kl. 17 (i Blge) så måste jag hämta på dagis varje dag. Så fr.o.m måndag så jobbar jag mån-fre 8-15 varje vecka.

Dagen har bjudit på en tur till Sågmyra tillsammans med Malle. Inga direkta fynd gjordes förutom en jeansklänning till Almis för 45kr (!) samt lite basplagg som alltid går åt. Passade även på att äntligen hämta hem växasängen som vi köpt av familjen Berglund/Augustinson. Isac har växt ur den och Almis börjar bli lite stor för sin spjälsäng. Har letat på nätet efter en men inte hittat någon jag gillar och av en slump frågade jag o deras fanns kvar... Så nu börjar snart operation målning och fixning av växasäng. Får se hur den blir, kanske lägger upp en bild när den är klar.

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan med glas rött!




Köpte den här tischan till lillfisan idag. Den kändes passande på nå sätt... =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0