Ett helt år sen sist...

Ja man ju lugnt säga att det gått ett tag sen senaste uppdateringen. Närmare bestämt 13 månader! Blev så bloggsugen så jag tänkte att jag gör ett nytt försök så vi helt enkelt se hur det går.

Mycket har hänt och dagarna rusar förbi som vanligt. ;)

Sedan ett halvår tillbaka så är jag åter igång och jobbar. Dock inte heltid men 75%. Det räcker gott och väl, för lite tid vill jag hinna spendera med vår lilla prinsessa. Lilla och lilla, hon fyller ju för sjutton TVÅ år snart! lilk Tvår-årstrotset har börjat och varje dag är det minst en fajt att tampas med. Fler och fler ord börjar komma men det är fortfarande rätt svårt att förstå det mesta. Det resulterar ofta i en ilsken liten ung dam...

Om en månad drar vi till Grekland och Egina igen! Ska bli så skönt att få komma iväg. Tror dock att årets semester inte kommer att innehålla lika mycket vila som förra året.

Såhär ser sessan ut nuförtiden...



Är hon sig lik?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0