Sjukstuga och sim

Här är det fortfarande sjukstuga... Mamman i huset har snarare blivit sämre än bättre i sin förkylning. Som tur är så har lillfisan klarat sig  bortsett från lite snorig näsa. Hoppas hon slipper detta som aldrig verkar vilja ge sig. Idag är det två veckor sen min hals började göra ont.
 Nu verkar det som kusinen fått magsjuka(?), stackars liten! Hoppas hon kryar på sig snart och att vi slipper få det. Tur att vi inte träffats på ett tag.

Vi är på väg på babysim så det blr ett kort inlägg... Egentligen så orkar jag inte bada idag men M jobbar och hinner inte i tid så jag får använda dom sista krafterna jag har. Förra veckan var det Alma som showade mest av alla i poolen. =) Hon njöt och "pratade" hela tiden. Lyckan var total! Nej nu måste vi klä på oss.

Lägger med en liten videosnutt när Alma gör partytricket...

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0