Tiden går fort...

Vet inte vart dagarna tar vägen! Nu är lillfisan 8 veckor och det känns som det var igår hon föddes. Då var det sommar och ganska varmt. Nu är det höst och fortfarande ganska varmt... Mina hormoner gör mig galen snart. Jag svettas mest hela tiden, någonstans däremellan så fryser jag?! Jag längtar efter kallare väder...

På torsdag ska vi till bvc och väga och mäta igen. Sist var hon 58cm lång och vägde 4642g. Jag gissar på att hon gått upp till minst 5200g och vuxit till 61cm. Käns lite tungt att hon växer så fort. Jag vill bara stanna tiden ibland (ok, rätt ofta om jag ska vara ärlig..), men det är väl bara att gilla läget och njuta istället!

Om tre veckor ska vi ha dop. Det blir på Främby Udde så vi hoppas på fint väder eftersom tanken är att vi ska vara ute. =)

Nästa måndag ska jag göra en total makeover (klipp och färg)! S behövde en modell och jag var inte sen att hänga på. Har längtat sååå efter att få färga håret igen. Och att dessutom få lite egentid (och det GRATIS!) att bara bry sig om mig själv. Få sitta i en stol och bli ompysslad... S sa att det kan ta hela dagen men det gör mig ingenting. Mattias blir hemma med almis och hon tar ju både flaska och ersättning så det ska nog inte vara något problem. Men jag tror nog att jag kommer längta ihjäl mig... Ska testa redan en sväng på torsdag då jag ska på invigninsfest på jobbet. Får se då hur många timmar jag klarar mig. 

Nej nu ska jag passa på att lägga omkull mig och mysa lite.



Kommentarer
Postat av: Lilly

jaha faster, nu har de ju varit torsdag...hur stor e kusinen nu då?

2009-09-17 @ 20:37:43
URL: http://lillyomamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0