Ny vecka och nya tag

Denna vecka är nästan obokad! Förutom babymassage i morrn, babysim på fredag och dop på lördag... Kanske det inte är så obokat trots allt!?

I morgon ska vi på babymassage på bvc. Egentligen är det inte för oss som inte gått föräldrargrupp där med grannfrun Frida har fixat så vi får vara med! Snällt tycker vi! =)
Första gången var dock förra veckan och den missade vi för att jag skulle fixa håret... Men, men det är tre gånger kvar som vi kan vara med på. Hoppas Almis gillar det.

På fredag är det babysim för första gången. Får se hur det går. Har hört flera som haft lite problem men det visar sig väl. Hon ÄLSKAR verkligen att bada här hemma. Det spelar ingen roll hur arg hon är innan, så fort man stoppar i henne i vattnet så ler och skrattar hon. =) Nu är ju Alma ganska "ung" för att börja på babysim men enligt hon som håller i det så ju tidigare desto bättre. Hon kommer ju vara nästan 11 veckor. Instruktörens dotter hade varit 5 veckor...

Lillfisan sover ute på altanen, hon vaknar nog vilken sekund som helst. Helt otroligt nog så lyckades jag faktiskt få blåsa håret, platta det OCH sminka mig medan hon sov på förmiddagen. =) Fast nu har hon sovit länge så jag saknar henne redan!

Ska försöka styra upp "storebror" Nemo som försöker smyga sig in från altanen... Han har blivit utvisad dit av mig sen jag märkte att hon smitit ut och haft tokryck (sprungit runt runt på gräsmattan utan att jag tillåtit honom att gå ut) plus att han rullat sig i lera... Blir ett välbehövligt bad för honom i kväll! 


Kommentarer
Postat av: Roza

haha.. kan det vara grannfrun Frida med dottern Elsa?=)

2009-09-28 @ 22:40:28
URL: http://teomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0