Gräsänka och BVC

M är iväg och jobbar med Gallringståget så jag och Almis är ensamma ända tills på fredag!! Tråkigt, jobbigt och ensamt... Vi saknar så!!

Har en liten knölmaja som ligger här bredvid och hon är inte alls nöjd med tillvaron just nu. Det blir nog ett kort inlägg... Kl. 13.20 ska vi vara på bvc för läkarkontroll. Dom ska göra samma koll som bb, dvs dra i hennes ben m.m, undra om mamma kommer fälla ett par tårar den här gången oxå?!

Får se om det blir en fika på stan med svägerskan och kusinen efteråt. Någonting måste vi göra för att fördriva tiden iaf!

Igår kväll när Alma var lite missnöjd så tänkte jag sjunga lite för henne, (passade på ni när M inte var hemma så han slapp höra min stämma..) trodde hon skulle skrika ännu mer när min fantastiska falska stämma ljöd men hon blev nöjd och tittade på mig med stora ögon. Antagligen chockad, hon undrade väl vad jag höll på med...
Hmm, det jag skulle komma fram till var att jag satt och funderade på vad man sjunger för sång för en sex veckor gammal bebis. Kunde inte komma på nåt men så plötsligt dök det upp en sång i min hjärna som jag inte sjungit på säkert 15-20 år! Blev förvånad över mig själv när jag kom ihåg texten. Fick lov att googla lite på den och den fanns med Youtube så jag lägger in den här.. Kan dock erkänna att riktigt såhär "rent" lät det INTE när jag sjöng.. =)




Nu är det snart dax att börja göra oss i ordning, vi ska ju åka vid ett!!

OAO

Kommentarer
Postat av: Roza

Oh, tack för att du påminde mig om den här låten! Jag sjöng också med, hur kan man inte glömma texten? Kanske jag och Teoman ska komma ut till dig på lite fika vid tillfälle.. Kanske nästa vecka? kram

2009-09-01 @ 21:37:30
URL: http://teomannen.blogg.se/
Postat av: Roza

Oh, tack för att du påminde mig om den här låten! Jag sjöng också med, hur kan man inte glömma texten? Kanske jag och Teoman ska komma ut till dig på lite fika vid tillfälle.. Kanske nästa vecka? kram

2009-09-01 @ 21:39:10
URL: http://teomannen.blogg.se/
Postat av: Lilly o mamma

Hallå faster...nu går det lite segt här igen va...

2009-09-06 @ 22:22:00
URL: http://lillyomamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0