Onsdag igen!

Det verkar som om onsdagar är min nya bloggdag?! Är man dålig bloggare så är man... Fast det känns som att det finns viktigare saker att göra än att blogga nuförtiden. =)

I helgen hade vi 75-årskalas för morfar Berth hemma hos oss. Ví åt italiensk buffé (som Mattias gjort, jättegott!) och drack lite vin. Det var jättetrevligt och det verkade som att morfar var nöjd. Trodde att det skulle bli trångt (12 vuxna, tre barn) men det va hur lugnt som helst. Skönt att vi har lite yta!

Alma blev tre månader i måndags! Shit vad fort det går... Vi "firade" iaf hennens dag med att åka till bvc och ge henne två vaccinationssprutor... Det var inte populärt! Stackars liten, min älskade lilla fisa! Dessutom är hon jättesnuvig och har sovit dåligt på nätterna sista veckan. Det ska ätas nästan en gång i timmen... Kanske inte så konstigt eftersom hon knappt kan andas när hon äter, vilket resulterar i kortare och fler matstunder.

Idag är det som sagt onsdag och jag tycker fortfarande att hon är hängig. Vet inte om det beror på sprutorna eller snuvan. Jag har läst att just tremånaders-sprutorna kan vara jävliga så vi får väl se. Hoppas att hon är piggare tills på fredag när det är dags för babysim igen. =) 

     
Vår blivande fotomodell... ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0