Vardag å lite smått ångest...

Så var man tillbax i det berömda ekorrhjulet med jobb, mat å sömn... Kanske inte så fel egentligen. Trivs bra med det nu. =)

Dagarna rullar som sagt på å nu är vi redan inne i september. Sommaren är över men det gör mig ingenting. Jag är ju en höstmänniska så jag trivs rätt bra som det är nu. Bara jag slipper regnet så är jag nöjd... Spännande saker på gång oxå, känns sååå bra! ;-)

I morrn ska pappa på läkarbesök (uppföljning av förra veckans röntgen). Ångesten finns där men inte på samma sätt som förut. För första gången på länge känner jag mig trygg... Hoppas verkligen på ett positivt besked för pappsen. Men samtidigt vet jag att det blir några tuffa timmar i morrn innan vi fått svaret.
 
Pratade med M en stund igår. Dom befinner sig i Uppsala å ackis för påbörjan av 4 veckors strålning. I morse skulle dom testa med simulator å sen besluta om dom lär söva eller inte. Håller tummarna för att dom slipper söva, då är det hela över på några minuter... Så nu väntar 20 ggr strålning (man ger strålning 1g/ vardag). Samtidigt fortsätter man med cytobehandlingen som skall pågå i 27 veckor (!). Isac beräknas vara färdigbehandlad i februari (v.8). 
 
Nu kallar jobbet. Dax att köra igång igen efter lurren...

Update kommer imorrn när jag fått svaret på pappas röntgen... Håll tummarna!

OAO





P.s Jag har sålt min bil!!! Det blev en ny oxå.. (eller ny å ny, men ny för mig..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0