Nytt inlägg...

Har fått en del klagomål p.g.a dålig uppdatering här i bloggen.... Ledsen för det å har väl egentligen ingen bra ursäkt. Förutom det gamla vanliga om att tiden aldrig räcker till... Numer har jag oftast sällskap på kvällarna så behovet av att slå igång datorn har krympt. Nu brukar kvällarna mest bestå av promenix med vovven, tv-tittande å matlagning (å nej, jag erkänner att det kanske inte är sååå ofta som jag lagar maten..) Har desutom skaffat svart bälte i att somna tidigt om kvällarna, i soffan. Helst mitt i en film oxå. Trevligt sällskap man är, inte sant!?

Jag har gått å blivit sjuk oxå, eller rättare sagt så har förkylningen brytit ut ännu en gång... SUCK! Gick hem från jobbet vid lunch idag å sov i tre timmar! Hade en jobbig kväll igår då pulsen rusade på i säkert 150 fast jag satt still, däckade runt nio i soffan, när jag sen förflyttade mig till sängen så hade jag så grymt ont i varenda led i kroppen så sömnen uteblev... Känns som jag skulle vara 90 år ungefär... Hoppas det går över med lite vila!

Btw, en god vän till mig (vi kan kalla honom Lasse) vill att jag skriver om vad som händer i mitt liv men jag är rädd för att det inte är så spännande... ;-)  Livet flyter på å jag trivs!


OAO
 

Kommentarer
Postat av: Lasse

UPPDATERING!!!

2008-10-01 @ 14:35:18
URL: http://bjornmyran.blogg.se/
Postat av: Lasse

Jag väntar fortfarande!!!!! hehe

2008-10-02 @ 09:06:35
URL: http://bjornmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0