Lättad!

Lovade en uppdatering igår men det hanns inte med... Sen glömde jag bort det på kvällen.

Pappa gick igenom besiktningen =) Alla värden var bra å han fick själv välja när han ville ha nästa röntgen. (om 2-3 månader).

Var helt slut igår kväll, fick en rejäl omgång massage så då släppte äntligen huvudvärken. Skönt att den är borta.. Ett tag släppte även illamåendet men det kom tillbax idag som ett brev på posten.. Jag har ju svart bälte i illamående men det brukar inte hålla i sig såhär i flera dagar, hela tiden. =( Får höra många kommentarer om att jag skulle vara gravid men jag kan meddela att så är INTE fallet!

I helgen blir det lite släktkalas. Har ju två "gamlingar" som fyllt jämt. Å dum som jag är (eller dumsnäll kanske, tyckte att mamma skulle få slippa för en gångs skull!) så har jag lovat att baka tårta... Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt i helgen... Hade tänkt att åka till tippen på lördag å slänga en massa skit som ligger i förrådet å tar plats. Plats behövs, ska nog slänga ut min stora klump till tv där. Eller är det nån som vill köpa en  "tjocktv" på 32" ?
På söndag blir det nog tvätt å vaxning av bilar. Om jag orkar, känner att jag behöver lite vila oxå om jag ska kunna bli frisk från denna skitförkylning som verkar ha tagit om igen... Har haft den i tre veckor snart.

Nä nu kallar jobb! Fast egentligen borde jag nog ligga hemma, nerbäddad i sängen... Tur att man har en hemmaman som städar å fixar så slipper jag det iaf ;-)

Hej hopp!!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Tänk vilken tur för mig att du hittade min blogg! Har alltid velat ha någon att prata med om allt. Sådant som bara vi, du och jag kan förstå. Vad glad jag blev!



Jag använde peruken för första gången idag. Har endast haft den på mig när jag skulle klippa till den och hon fäste den med 50 11 klisterbitar! och då kände jag mig så obekväm i det så jag satte en mössa på huvudet! Svinvarmt blev det! =)



Kan inte du maila mig om hur allt ditt började? hur du fick reda på det? och dina biverkningar o så? Alltid intressant att veta hur andra har upplevt skiten lixom!



Massa kramar!!

2008-09-04 @ 16:42:09
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Roza

SKÖNT MED PAPPSEN! Hälsa,kram

2008-09-04 @ 16:52:55
URL: http://roza.blogg.se/
Postat av: Lasse

MEN VAAAAAAAD!? Uppdatera kvinna! Vill ju veta allt om vad du pysslar med nu! Sånt himla gulligull så jag blir knäpp!



puss å kram å nyp i stjärten

2008-09-25 @ 07:38:37
URL: http://bjornmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0