Härliga måndag!!

Eller inte... Fast veckorna går så fort så det kanske inte gör så mycket ändå!?

Har inget roligt att berätta den här gången heller. Känns som det bara blir tråkiga allmäna inlägg nuförtiden..

Hade stora saker på gång här i förra veckan men det sket sig denna gång.. Men det går nog fler tåg!

Jag känner mig som en 70-årig gammal tant då min rygg snart tar kål på mig! Har en molande värk konstant! Antagligen är det en stor inflammation som sitter i nästan hela ryggen. Nu har det varit såhär i en vecka å det bli knappast bättre, snarare tvärtom! Vetifan hur jag ska bli av med skiten... Voltarensalva, massage å ipren funkar bara för stunden. Dax att ringa till sjukgymnasten kanske?? Eller skaffa sig en rejäl pencillinkur? Det senare alternativet har stått på agendan ett tag då jag aldrig blir av med den här skitförkylningen.. 7:e veckan nudå å det tar bara om å om. Är det månne den som satt sig i ryggen oxå!? Jag drar mig dock lite för att kontakta vårdcentralen då jag inte orkar bli illa bemött än en gång... Funderar på att ta kontakt med "min" avdelning där jag alltid blir bemött med respekt å förståelse men det här har ju inget att göra med min sjukdom.. Känns dumt att utnyttja det men hur ska man annars göra för att få hjälp?  Samtidigt är tankarna igång då jag känner att det är nåt som inte riktigt stämmer (å det HAR ju faktiskt att göra min sjukdom.. Känner mig lite splittrad där). Visst jag kanske oroar mig i onödan men olustkänslan är svår att bli av med!

Nej, nog talat om det å slut på ynkligheten!

I helgen var vi i Köping en sväng, synd att jag inte såg min idol Tobbe bara.. =)



Hej hopp!




Kommentarer
Postat av: Lasse

ONSDAG IDAG! Uppdatera Bijatch!

2008-10-08 @ 10:31:45
URL: http://bjornmyran.blogg.se/
Postat av: Roza

Låter som att du har legat mycket på rygg ;)) Ti Hi Ti Hi...

2008-10-08 @ 20:42:59
URL: http://roza.blogg.se/
Postat av: Roza

Låter som att du har legat mycket på rygg ;)) Ti Hi Ti Hi...

2008-10-08 @ 20:43:31
URL: http://roza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0