Fan, fan fan!!!

Pappsen har träffat onkologen idag... Fick inga positiva besked direkt.
Lymfkörteln som minskat i storlek sista gångerna har nu ökat till en storlek på 2-3cm (förut har dom pratat mm, inte cm).
Plus att en ny tumör (metastas) på 5 cm upptäckts. Än är det det inte klart vad som kommer att ske då dom eventuellt vill göra en biopsi på den nya tumören för att säkerställa att det verkligen är en tumör (vilket onkologen trodde). Eller så blir det operation direkt?!
 
Update: Beslutet om operation eller inte ligger hos Dr B. Nu är det denna eviga väntan igen... OM det skulle bli operation före jul hoppas jag att det blir här hemma å inte nere på ackis. Har verkligen inte tid å ork till en vecka alldeles innan jul i Uppsala i år igen.. Men men, vad gör man inte för familjen?! Huvudsaken är att pappa blir frisk (läs: friskare)!

Just nu är jag så trött, så trött så jag vet inte vad jag ska ta vägen... Känns som om ögonen rullar på mig!


Kommentarer
Postat av: Bror

Det löser sig syster, det vet du, med hans envishet så löser sig allt.....har förresten hört att det där med envisheten skall vara ett släktdrag, det visste inte jag, för jag är då inte envis....:)

2008-11-21 @ 08:41:10
Postat av: Mattias Mickelsson

Ni vet bägge två att jag alltid finns här för er, och det där om envishet känner jag igen på någotvis ;-) och det är en bra tillgång.

Kram.

2008-11-21 @ 09:01:10
Postat av: Lasse

Du ska veta att jag tänker på er och värnar om eran hälsa! Blir det uppsala för er, så står 60kvm till förfogande! KRAAAAAMAR

2008-11-24 @ 08:37:15
URL: http://bjornmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0