Varför är det svårt att komma på en rubrik?

Så vart det söndag även denna vecka! För första gången på rätt länge så lider jag av söndagsångest... Vill inte att det ska bli måndag å man ska upp tidigt för att ta sig till jobbet. Men det är inte mycket att göra åt. Bara att gilla läget helt enkelt!

Tänkte försöka mig på att börja cykla igen nu. Det är över två veckor sen! Får lite småpanik med tanke på att det bara är drygt 7 veckor kvar till bröllopet. Har ju sagt så länge att jag inte vill vara någon tjock tärna!! Dax att ta tag i detta på allvar nu.

Helgen har varit lugn, det blev en sväng ner på stan i fredags kväll för att kolla på Rix Fm-festival. Gäller ju att passa på när det händer något.. Å att det dessutom fanns något snyggt att titta på! Det hör ju inte till vanligheten i den här stan, hehe!!

Lördag = tjejkväll hos S med tacos å vin (dock vatten för min del). Kollade in ESC som var lika dåligt som vanligt.. Jag blev utvald som första sekreterare å fick föra protokoll, om inte det är seriöst så säg!

Idag har jag äntligen fått träffa Lilly =) Vågade t.o.m hålla i henne då min "snuvighet" mest beror på allergi nu. Är förkylningen möjligen på väg att äntligen ge sig!? Firade av kära mor med paket å blommor.

Har även lyckats laga mat i dag. Första gången på två veckor som jag ens slagit igång spisen.. Det börjar urarta! Kom på igår när vi åt tacos att det var första gången på en vecka som jag åt varm mat (om nu tacos räknas som varm mat?), det kan fasiken inte va särskilt hälsosamt! Jag tycker ju egentligen det är skitskoj å laga mat, med det känns så onödigt å tråkigt å bara gära till sig själv!

image113

Oj, så tråkigt inlägg det blev men det har lixom inte hänt så mycket. Mår mycket bättre nu, känns som en stor sten plockats av från mina axlar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0