Tillbax i vardagen!

Usch vad tungt det var att gå upp i morse... Snoozade i 45 minuter som vanligt! Blir galen på mig själv.. Var inte på jobbet föränn efter sju...

Halsen värker å snoret rinner. Känner mig sådär lagom fräsch! Flera dagars festande har än en gång satt sina spår... Att man aldrig lär sig ;)

Tisdag till torsdag ska jag vara hus/hundvakt. Skönt med ett helt hus för sig själv men lite läskigt att sova där alldeles själv... Tänkte passa på å bubbla lite iaf =). Sen har jag massage inbokat på onsdag, me like!

En sak är då säker, det blir en lugn helg!! Vet inte vad man kan hitta på för rastlösheten finns där hela tiden...
Nån som vill hitta på något???

Jobbet kallar...

Lovar att jag ska berätta gåtan, men inte riktigt än...  ;-) 

Kommentarer
Postat av: Rambo

På A svarar jag: Inte en blekaste jävla aning!

Och på B svarar jag: Miffo!

=)

2008-05-05 @ 15:49:49
URL: http://bjornmyran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0