Ny dag, nya möjligheter

Kände att jag fick lova att lösenordsskydda min blogg ett tag eftersom jag insett att både *pip* å *pip* läser här numer... Dom som fortfarande är intresserade av att läsa kan bara fråga mig efter lösen så lämnar jag glatt ut det!

Men jag kan helt enkelt inte låta vissa personer få gotta sig i att läsa om hur dåligt jag mår... Hur man nu kan göra det (jag vet var ni bor.. hehe!?) men det får stå får stå för dom!

Ska försöka bli en positiv människa, med en lite bättre syn på livet. Försöka uppskatta livet istället för att bara klaga.. Det går alldeles för fort för att gå runt så här!!

Så nu är det t.o.m dax för mig att ändra inställning!

Läkarbesöket gick bra! Känner mig lite dum för jag var så fjantig å oroade mig i onödan men det är faktiskt svårt att inte göra det. Ni som varit med förstår... Jag hade iaf början till bihåleinflammation och var lite "pipig" i lungorna så farbor doktorn förstod att jag hade haft en jobbig hosta. Nu blir det kortisonnässpray ett tag igen. Vill bli frisk nu, de kryper i kroppen av att inte kunna röra på mig! 

OAO

Kommentarer
Postat av: C

Ta hand om dig

2008-05-23 @ 12:49:21
Postat av: L

Är väl själva fan att man ska behöva ringa å begära inloggning! =)

2008-05-25 @ 16:24:17
URL: http://bjornmyran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0