Me!

Usch å fy vad jag har ångest inför den stundande sommaren. Det är en pina att inte kunna gömma sig i stora kläder längre...

Detta har resulterat i en del förändringar, bl.a:

Måndag: 6 km cykling+ 9 km promenix. liten portion kycklingwok till lunch å sallad till middag..
Tisdag: 6 km cykling+ 9 km promenix, liten portion kycklingwok (variation- jag vet!!) Middag åt jag ute med jobbet, det blev räksallad å Loka för min del...
Onsdag: 3 km cykling so far... Skulle egentligen äta kycklingwok (surprice) till lurre men de blir kebabsallad istället =)

Tog ett kort innan jag cyklade till jobbet i morse...

image114

OAO!


Kommentarer
Postat av: Lasse

Dukti du e!

Jag å min sambo har avverkat 6km på 35min nu. Så nu ska vi ut å fira med go mat å en bärs!

Puss på dig hjärtegullet!

2008-05-28 @ 19:32:11
URL: http://bjornmyran.blogg.se
Postat av: svägerskan

men fy sjutton va snygg du e =)
snart kan du nog knäppa dom där byxorna du provar på bilden, fortsätt på samma sätt så kommer du nog i klänningen snart =)

2008-05-30 @ 09:38:28
Postat av: Rooza

HAHAH SNYGGING!!!!!!!

2008-06-02 @ 07:43:30
URL: http://roza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0