Jaha...

... så var även denna vecka slut då. Blev en lugn helg trots allt. Igår blev jag dessutom insnöad (!?) hos mamma å pappa. Fick bädda ner mig i å sova kvar. 5 cm snö å bilen bara slirade.. Vågade inte riskera något så jag tog det säkra före det osäkra...

Sitter å slötittar lite på Bodyguard. Snacka om nostalgi! Har inte sett den på 10-12 år skulle jag tro...
 
Hanna var här tidigare, hon hade hyrt en film som vi kollade på: "Du levande" hette den tror jag. Å ett tips som jag kan ge- se den inte!!!! Vet inte ens hur jag ska beskriva den, så kass var den!

I morrn är det dax att jobba igen då... Hoppas på en lite lugnare vecka men tror nog inte de blir så, fast det är klart, hoppas kan man ju alltid.. ;)

4 dagar kvar. Det är jobbigt. Kommer nog inte vara riktigt mig själv nu, men det är svårt att fungera normalt en sådan här gång. Hoppas på förståelse. Den som inte varit med kan aldrig riktigt förstå känslan som finns där. Det är inte meningen att snäsa etc men jag gör allt jag kan för att fungera så normalt som möjligt. Fram emot fredag är det förhoppningsvis (håll tummarna!) över för denna gång... Det jag verkligen skulle behöva kommer inte att hända, å inte tänker jag be om det heller. Har jag klarat mig i 5 år så ska det väl gå denna gång oxå!?

Ensam är stark, inte sant??





OAO

Kommentarer
Postat av: Roza

Håller inte med dig där, Ensam är inte alltid stark. Kom i håg att man får styrkan genom goda vänner, familjen och kärlek. Du är inte ensam i dina tankar. Glöm inte det.

Kram

2008-05-19 @ 22:38:10
URL: http://roza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0