Hmm

En lista som jag snodde..

För 5 år sedan:
Hade jag precis avslutat min strålbehandling. Sov ca 15h/dygn!! Trött men lycklig över att det äntligen var över.. Var lyckligt ovetandes att pappa gick med cancer han oxå...

För 3 år sedan:

Sommaren 2005. Mådde bra! Livet gick sin gilla gång. Hade mått dåligt under vintern men äntligen "hittat tillbax" igen och jobbade för fullt och trivdes med livet...

För 1 år sedan: 
Började jag inse att jag inte kan bli kär längre... La dejtingen på hyllan ett tag. Höll i sig till sommaren, hehe.
But I´m still single....

För 3 månader sedan:
Mådde kanon!! Ville flytta från den här stan. Trodde att jag funnit lyckan?! Men sen då??

Igår: 
Jobbade för fullt.. Massor på jobbet å sen ett tråkigt besked att lilla Isac var dålig =(

Idag:

Samma lika vad det gäller jobb.. Funderar på att göra något skoj i helgen. Det blir bolaget efter jobbet!!

Imorgon:
Är det fredag!! Känns skönt.

Om 1 år:
Har jag varit singel i nästan 3år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0