Feeling blue....

Är lite låg idag. Tredje dagen som jag känner så, skitdrygt! Vet inte vad det beror på, eller jag har väl mina aningar men det går mest runt i skallen å jag förstår ingenting. Har en fruktansvärd oroskänsla i hela kroppen. Skulle vilja få svar på mina funderingar någongång! Fasiken mitt huvud går ju i bitar snart...

Igår fick jag en liten panikattack å kände att jag bara måste bort från den här stan. Skulle vilja åka iväg till solen en vecka eller två. Tänk om det kunde dimpa ner lite pengar bara sådär!!

Skriver mer i morrn....

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Roza

Hm, låter inte bra det där med ditt huvud. Du får försöka söka svar, eller så kan det helt enkelt vara bra att inte söka svar, det kanske är det som tär på dig?!

Du friar i Uppsala hörde jag, kanske ska flytta dit :)

Kram på re

2008-05-04 @ 22:22:12
URL: http://roza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0