Back on track!?

Tillbax i stan igen. Känner mig fasiken mer bakis idag än igår!!

Firade en trevlig valborg i Uppsala. Skönt att få åka dit för nöjes skull en gång... Vi började väl dricka öl vid tolvtiden. Solen stekte å det var sjukt mycket folk... Sen fortsatte dagen mer ännu mera öl, lite rosévin å slutligen en hel del drinkar. Följden blev en heldag på soffan igår. Tror vi kollade på 4-5 filmer innan jag orkade/vågade sätta mig i bilen hem!

Tack Lasse för trevliga dagar! =)

Är på jobbet en sväng nu... Hittade som vanligt inget nätverk hemma så jag fick åka hit å betala räkningar. Inge roligt att kolla saldot kan jag säga! Men men, man lever bara en gång!?


Nä, nu blir det väl sen sväng ner på stan å sen tänkte jag åka å hälsa på bäbisen, har inte sett henne sen i söndags...

Hej hopp!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0