Ångest

Kunde inte somna igår.. Låg å tänkte på det mesta. Allt snurrade hela tiden så till slut kändes det som jag skulle bli galen... Bävar inför nästa torsdag. Tänk om! Vet inte vad jag skulle göra då faktiskt.

Febern håller i sig, likaså hostan. Är helt slut idag men är på jobbet ändå. Vet inte hur jag ska orka då vi är kort om folk å högarna växer... Vad gör man!?

Pappa blev dålig när jag var där i lördags. Även om det inte var någon fara så är det så fruktansvärt jobbigt att se sin pappa ligga där alldeles likblek i ansiktet å så slut att han inte ens orkar sätta sig upp! Kände än en gång att det kan gå fort nu... Får vara glad om vi får ha honom kvar till nästa sommar. Fan vad livet kan vända fort ibland.

Många tjatar om att myggen är hemska i år. Har sett massor å dom är stora som hus. Men jag har inte fått ett enda bett!! Vad är det för fel? Dom brukar älska mig ju... Enda gången jag inte fick några myggbett var sommaren 2002...

Blev ett deppinlägg idag igen men tyvärr har jag lite svårt att vara positiv just nu... Försöker att få tankarna att klarna men det är nästintill omöjligt... Vad vill jag!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0