38,0

Hade feber igår igen.. Likaså i söndags kväll... Vad är detta?!?! Vet att jag inte ska oroa mig i onödan eftersom jag snart får svar (2 dagar kvar nu) men det är stört omöjligt!!

Nerverna ligger utanpå kroppen. Ett råd är att inte retas något med mig idag.. Tål inte så mycket.

Tack alla ni som bryr er! Det betyder mycket, hoppas ni förstår det! Fick ett gulligt "du vet att det går bra- mail" idag.. Märker verkligen att jag är känslig nu för det kom ett par tårar!? Jag som inte kan gråta längre.. Vad är det som händer?!

Nu ska jag försöka få i mig en kebabsallad från Koppis =) (brukar ju inte vara några problem!). Middagen igår kom visst upp igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0