Vart är min kvast?

image104


Jahapp, så var det skärtorsdag igen då.. Hittade inte kvasten i morse så det blev ingen flygtur ;) Fick ta bilen till jobbet!

Verkar som det blir längre å längre mellan gångerna jag uppdaterar bloggen men det har varit så sjukt mycket på slutet. Har helt enkelt inte orkat å skallen har mest varit tom när jag kommit hem från jobbet...

Jobbar halvdag idag, sen ledig tills på tisdag! Hugaligen, 2½ dag extra ledigt! Vad ska jag hitta på då?? Tycker det är svårt att få tiden att gå en vanlig helg... Blir väl släktmiddag på lördag hemma hos päronen som vanligt annars har jag ingen aning.. Är sååå fattig oxå så det blir ju inte direkt några utsvävningar. =(

Fick en önskan från en person igår (vi kan kalla honom Lasse) att han ville bli omnämnd i min blogg... Se till å pallra dig hit i helgen å gör mig lite sällis så lovar jag att skriva några några rader. Ha ha ;)

Annars rullar allt på.. Pappa är riktigt pigg å ska börja arbetsträna efter påsk(!) Inget mer bakslag nu tack!!

Har även gått vidare till en ny intervju angående nya jobbet. =) Blir en spännande vecka att se fram emot.


Hej hopp, glad påsk!

  

 

Kommentarer
Postat av: Lasse

Hehe!

2008-03-20 @ 12:01:32
URL: http://bjornmyran.blogg.se
Postat av: Gubben.....

uppdatering kanske?

2008-03-26 @ 07:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0