Someone Please Give Me Strenght!

Vet att jag varit riktigt dålig på att blogga på slutet med allt har sina förklaringar.. Jag har helt enkelt inte orkat. Har tappat all energi känns det som (hmm, tror nog jag skrivit den här meningen ett antal ggr förut..). Mycket händer hela tiden och jag försöker mest hänga med i svängarna. Oftast går jag runt med ett stort frågetecken i huvudet men det var ju inte heller någon nyhet!

I lördags blev det en oplanerad utgång. Hade rätt skoj men minnesluckorna är många... Tycker ändå inte att jag var så farligt full men det kanske blir så när det är fullt av tankar "där uppe". Nu blir det iaf lugnt ett bra tag framöver. Det gapar ett STORT hål i min plånbok dessutom... Suck!

Vet att jag sagt det förut, men jag är verkligen anonym just nu. Jag försöker fylla på mina energidepåer å det går segt. Har varit lite väl mycket "energitjvuar" på slutet, både bra och dåliga. Kan bara sammanfatta det med att det är jobbigt och den enda som kan ändra på det är jag.. Frågan är bara vad jag egentligen vill... Är iaf väldigt nyfien på framtiden å jag tror att det kan bli bra, så småningom. =)

Btw så var jag på en intervju i torsdags. Kändes ganska bra men jag tror inte jag går vidare. Får försöka se det positiva i att jag var en av sju som gick vidare bland över 60 sökande. Alltid något! 

image99




Kommentarer
Postat av: Stina

Kan du hitta lite styrka till mig med???? En häst i stallet som ev brutit benet idag....

2008-03-12 @ 17:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0