Långhelg!

Längesen det var så skönt med helg fatiskt! 3½ dag ledigt =) Inte mig emot...

Fick tillbax min bil idag oxå, kostnad=nada!! sånt gillar vi =) Vad felet var fick jag inte ens reda på men skit samma, dom hade gjort fel å dom tog på sig det, kors i taket!

Solen steker ute å jag är grymt badsugen. Får nog bli en dag på stranden i morrn, måste jobba lite på brännan känner jag... Kanske börjar det bli läge att sola baksidan lite oxå?!

Är riktigt less på att jobba nu. Vill vara ledig! Förstår inte hur jag ska lyckas stå ut i 5 veckor till med massor av jobb innan semestern.. Funderar på att fösöka ta ut lite ledigt innan, hoppas det funkar!

Helgen är ganska oplanerad sånär som på en 30-årsfest på lördag. Vill göra något roligt, det kryper i kroppen på mig!!





OAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0