Det är mycket nu...

Dagarna rullar på å semestern närmar sig! Känner mig lite splittrad, dels längtar jag efter lite ledigt men samtidigt fasar jag lite oxå. Vad ska jag hitta på i fyra veckor?! Eventuellt går jag in å jobbar efter tre veckor. Tänker inte gå hemma å ha panik som förra sommaren! Vi får se hur det löser sig med allt...

Förra veckan var riktigt trevlig! I onsdags hade vi sommarfest på jobbet, en mycket lyckad sådan. Dom flesta blev iofs knall kanon men alla verkade ha skitskoj! Synd bara att fotbollen var en riktigt besvikelse, men man hade nästan inte förväntat sig något annat heller...
Midsommar firades tillsammans med trevligt folk (en utav dom kan vi kalla Lasse), god mat, god dryck å hyfsat väder =) Tack än en gång, längesen jag hade så roligt!






Kommentarer
Postat av: Lasse

Fidel å hans bror! =)

2008-06-25 @ 00:50:06
URL: http://bjornmyran.blogg.se/
Postat av: TLA

Ja herregud vad ska jag säga !! Känner mig bara så tom efter att ha läst delar i hela bloggen.



Hur dåligt jag känner dig egentligen. Och hur lite jag vet om framförallt ditt hälsotillstånd. Fy fan vad dåligt av mig, någon form av känsla borde ju finnas i min kropp men tydligen inte.



Usch, skäms jättemycket nu. MEN du får inte må dåligt av detta, jag vill bara att du ska veta att jag bryr mig jättemycket om dig och hur du mår trots att jag förmodligen inte visar det alls.



Många kramar från mig

2008-06-25 @ 11:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0