Dax att vika in kepsen!

Så vart det fredag även denna vecka... Dop i morgon å jag har fortfarande inte köpt någon present! Sprang som en galning på stan igår men inte hjälpte det... Det får bli en sväng idag oxå!

Kan inte fatta att det är midsommar nästa vecka?!?! Har fortfarande inget planerat, alla ska bort! Känns skitkonstigt, vi brukar ju alltid vara ett gäng på typ 20 pers som firar... Är så grymt sugen på att sätta mig på ett plan till Turkiet på midsommarafton! Sista minuten från Borlänge= 1999;- Vill, vill vill!! Men jag vet inte riktigt om det är så kul att åka själv!?  

Denna vecka har jag loggat in på www.dumpad.nu fler än en gång.. Ha ha, verkar lovande, lr hur?!


Kommentarer
Postat av: Lasse

Förvånad över att jag inte fått någon kommentar! =)

2008-06-23 @ 07:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0