Dålig uppdatering!

Usch vad dålig jag blivit på att blogga! Vet inte vad som hänt men dagarna rullar på iaf...

Två veckor kvar till semester, å massor att göra fram till dess. Kanske börjar bli dax att börja fila på ett tal till bröllopet oxå... Jag är såååå dålig på sånt, måste jag verkligen!?!?

Vet inte riktigt hur jag ska få tiden att räcka till men det brukar ju alltid lösa sig, å förhoppningsvis även denna gång... =)

Helgen blev inte riktigt så lugn som jag hade tänkt mig, den bestod av en hel del rosé å drinkar (dock endast på fredagskvällen, på lördagen var det cola som gällde..). Det blev en vinglig cykeltur hem kan jag säga! Men skoj hade vi (iaf jag.. he he). =)

Tråkigt inlägg idag men det har inte hänt så mycket...



Önskar jag hade bildbevis på när Lasse dricker rosé men han tycker tydligen inte lika som mig... Fasiken att jag inte tog en bild på det på midsommar... ;)


Tjingeling så länge!
 

Kommentarer
Postat av: Roza

Det är bra att man får reda på att du ska hålla ett tal! Hur blir det med dina päron. Messa mig hur många tal det blir...jag måste ju planera!!



Kram

2008-06-30 @ 18:31:22
URL: http://roza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0