Håller tummarna...

...För pappa idag! Han ska träffa onkologen nu kl. 13.30 å få svar på röntgen han gjorde den 3:e. Hoppas, hoppas, hoppas verkligen INTE att "det" växt något.

Semestern närmar sig.. Bara fem arbetsveckor kvar! Förstår inte riktigt hur jag ska hinna med men det ordnar sig säkert. Hade egentligen tänkt att flytta min v.32 till v.28 men ärligt talat så vet jag inte om det hinns med..

Helgen var lång å skön! Mycket sol å bad å även lite fest. Johans 30-årsfest var kanon. God mat, god öl, trevligt folk, bra trubadur å en massa sol! =) Kunde knappast bli bättre.. Fick väl iofs synda för det igår, mådde inte så jättebra så halva dagen spenderades på soffan.. Men helgen avslutades med ett kvällsdopp å lite fotboll! Ganska mys faktiskt =)

Veckan bjuder mest på jobb å lite annat smått å gott. Får sambo ikväll, kupolen med mamma i morrn+ kolla fotbollen med E, massage på onsdag... Full rulle med andra ord =) Den här veckan TÄNKER jag sluta kl. fyra, iaf mån-ons...

På lördag blir det dop! Har dock inte kommit på någon bra present än. Hmm... Tips mottages gärna =)



Fasters favvo =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0