Tvättmaskin

Min mage känns som en tvättmaskin.. Det går runt runt hela tiden. Samma gamla vanliga oroskänsla som aldrig vill försvinna. Den finns där 24/7... Less blir jag och försöker komma på saker att göra för att ta bort den, det går sådär kan jag erkänna. Tankarna snurrar å dom är många just nu. Känns som jag varken vet ut eller in...

Vad gör man när energin är slut? Hur hittar man ny?

Imorrn ska jag träna igen. Ett box-pass =) Kanske det hjälper att få slå ur sig lite aggrissioner... Egentligen orkar jag inte men jag släpar mig dit. Vet ju att jag blir piggare bara jag kommer igång. Måste även göra något åt mig själv. Mår inte bra av att se ut så här så på torsdag skriver jag in mig på viktis! Vägrar vara en tjock tärna på brors bröllop i sommar!

Pappa träffade onkologen igår. Han ska få börja med en ny medicin igen. Hoppas den funkar bättre än den förra... Det kom även fram ny information om operationen. Tydligen har dom även tagit en bit av levern denna gång. Det känns inte bra!! Levern har aldrig varit angripen förut. Jag hoppas att det inte var någon metastas utan att det bara såg misstänkt ut och dom tog lite för säkerhets skull... Måste kolla om dom fått några labsvar på tumörerna.
Annars var alla hans värden bra. HB:et hade ökat till 126 =)

Många säger till mig att jag kan ringa dom när jag vill, men dom som känner mig vet att det är jättesvårt för mig att göra det då jag inte vill vara någon belastning.. Summan av kardemumman blir att jag håller tyst och säger att allt bara är bra.... Eller oxå försöker jag lura mig själv?!



image71






 

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Fick kalla kårar av bilden längst ner på detta inlägg =/ hehe

2008-01-19 @ 14:30:07
URL: http://bysses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0