Tung natt!

Usch i natt var det jobbigt. Kunde absolut inte sova. Vid två-tiden hade jag dessutom världens ångestattack... Ingenting känns roligt, jag försökte komma på något roligt att se fram emot men paniken bara växte. Fattar inte varför jag pinar mig själv mer.. När jag slutligen lyckats lunga ner mig kom gråten. Det var skönt att lätta lite men känner att det finns en hel del kvar.

Vill ju bara få känna lite glädje och lycka, skulle det vara så svårt?!

Katten skrek som vanligt i natt oxå. Blir galen när jag aldrig får sova en hel natt. Vet inte vad det är för fel. Kanske klarar jag inte ens av att ta hand om en katt!? Såna gånger skulle jag gärna skänka bort honom men snacka om att man ångrar sig när han stunden senare, efter att jag brutit ihop i gråt kryper upp i min famn å gosar...

Ibland  känner jag mig så fruktansvärt ensam! Gud vad jag skulle behöva någon som höll om mig och talade om att allt kommer bli bra igen...Men när jag mår såhär som i natt så är jag ganska tacksam över att vara själv. Har svårt att visa mig "svag" inför andra. Finns inte många som sett mig så..

Vet inte hur mycket jag ska berätta heller, märkte att mamma blev väldigt orolig när jag berättade om min natt. Vill inte lägga över någon mer oro på henne, hon har haft fullt upp med sig själv och andra. Det sista hon behöver nu är en dotter att oroa sig för. Men jag har ju samtidigt så svårt att ljuga... Vad är bäst??

Tillbax på jobbet idag oxå... Surt men ändå skönt med vardag. Nu kanske jag se till att få lite struktur på saker och ting igen. Orokänslan i magen är på plats igen. Dax att byta jobb!? Ibland står mig allt upp i halsen. Skulle vilja ha ett enkelt okomplicerat jobb utan puckade chefer som trycker ner en! Finns det något sånt??

En enkelbiljett till Brazil skulle inte sitta fel nu... Någon som vill följa med?? ;O)
 
  

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Satt å tittade lite längre ner på dina tidigare inlägg, trodde att man va ensam om att kunna få sån där panik ibland. De är de absolut värsta å man vet inte riktigt hur man ska lugna ner sig, som du beskrev de. Den bara växer å växer=/

2008-01-21 @ 16:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0