Trött...

Nu har jag lagat mat, kycklinggryta med ris fick de bli! Kan t.o.m erkänna att de var rätt gott =) Nu har jag matlåda ett tag oxå... Det gäller ju att variera sig... Ser fram emot kommentarerna på jobbet någon dag nästa vecka, "nämen, har du kycklinggryta och ris idag!" Haha, men vad gör man då...?! Orkar ju inte stå å laga mat en hel dag bara för att få lite variation. Huvudsaken är väl att det mättar??!!

Har även varit hos sjukgymnasten å fått massage idag. Det var riktigt skönt. Iofs, lite jobbigt är det väl att nu slappnar jag av lite grann å då är dom där j*vla tankarna på plats igen... Men men, skiten ska väl ut som jag brukar säga...

Pappa hade en släng med feberfrossa natten mellan söndag och måndag å vaknade med 39 graders feber...  Känns inte så kul, även om han var feberfri idag så börjar tankarna snurra direkt. Något är det ju som spökar! Fast jag är inte så rädd för att det är tumörfeber, då brukar han ha småfeber som kommer å går.. Det var ju lika för mig när jag hade det så jag hoppas att det är en "vanlig" feber denna gång. 

Hade tänkt att jag skulle städa idag men jag orkar nog inte det. Kanske är bra om jag tar det lugnt å vilar axlarna nu efter massagen istället, hehehe ;o)

   


Kommentarer
Postat av: Tobbe

ja de är ju ganska gott men din kycklinggryta lät mycke godare =)

2008-01-22 @ 19:50:09
Postat av: Tobbe

Du får bjuda ner mig till falun säg, hehe
I falun har vi vårt huvudkontor =P

Hur har din dag varit hitinstills då?

2008-01-23 @ 12:04:09
Postat av: Tobbe

Ler =) Ibland känns de tråkigt med mycke på jobbet men man ska väl vara glad samtidigt ;) Min dag har varit helt okej, kom nyss hem från friskis så de är ju alltid skönt när man tagit ut sig lite=)

Ska fröken göra för skoj ikväll då?

2008-01-23 @ 16:26:01
Postat av: Tobbe

Å va skönt=) Kinamaten smakade utmärkt, gjorde du för gott idag då? Ikväll va de en lugn hemmakväll=) Men ja tror att fröken är lite dålig på att uppdatera bloggen *s =P

2008-01-23 @ 22:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0