Tråkig dag!

Idag är det en riktigt långtråkig dag... Känner inte alls för att jobba! Sen blir det ju inte bättre av det här vädret direkt.. Vart är våren?? Ska det inte va någon snö så kan väl iaf vintern komma istället för detta pissväder?!!

Idag ska jag flexa ut strax före fyra =) Ska till sjukgymnasten å få lite massage!! *längtar*

Annars händer inte mycket i mitt liv... Tänkte städa idag.. Å dessutom (hör och häpna!) laga mat!
Måste ju skärpa mig med det där om jag ska kunna gå ner något. Kanske borde jag t.o.m ta en bild på maten, så det finns bevis på att jag faktiskt lagar mat ibland... Börjar bli lite nervös inför vägning på torsdag.. Kan ju alltid hoppas att man gått ner nåt litet gram trots fest å maxmål i helgen...

Häpp på rä!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Japp, dansa är rätt kul=) Va blev det för gott till middag idag då?

2008-01-22 @ 18:10:34
Postat av: Tobbe

Du ser, börjar tro att vi har ganska mycke gemensamt på nåt vis=) Jadu, hållire ordentligt nu. Skratta, jag gjorde blodpudding =I

2008-01-22 @ 19:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0