Torsdag!

Då var nästan denna arbetsvecka gjord oxå... Nu är man inne i det berömda ekorrhjulet igen å veckorna rullar på!

Idag har jag skrivit in mig på viktis! Inte så roligt att få "domen" men nu är det hårdkörning som gäller.. Minst 10 ska de bli! Vet inte riktigt hur det ska gå till då jag börjar med fest fyra veckor i rad... Men men, har ju ett tag på mig iaf. Målet är -10 till bröllopet så jag har lite drygt 6 månader att spela på =)

Skulle träna idag oxå men det sket sig.. Hann inte till passet =( Får styra upp det imorrn med en långpromenix istället.

Imorrn är det en vecka kvar tills jag kliver ett steg närmare 30 strecket... Blir en jobbig helg då. Är bjuden på 30-årsfest på lördag kväll å på söndagen är det tänkt att jag ska ha födelsedagsfika.. Bara till att hålla tummarna för att jag inte är alltför bakis! Hehe!

Igår var jag på ett box-pass, sjukt kul men grymt jobbigt! Mådde sååå bra efteråt! Kände mig riktigt glad för första gången på riktigt länge... Synd att det inte höll i sig så länge bara. Men en sak är då säker- det kommer bli mitt nya favvo-pass =)


image72





Dagens låt: Green Day- Boulevard Of Broken Dreams
 


Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du snart hittar det. det är nog nått av det viktigaste man kan ha

2008-01-18 @ 10:52:44
URL: http://mariaholgersson.blogg.se
Postat av: T

Jag har svårt att sätta mig in i andra killar sätt att ge komplimanger då jag vet vilket syfte det ofta är för. Att få ligga. Dock kan jag ärligt säga att jag aldrig skulle säga något jag inte menar. Därför händer det att jag ger komplimanger på krogen för att någon har fina ögon, leende, utstrålning osv. Men jag kan även göra det annars. Men jag förstår att ni tjejer har svårt att ta emot komplimanger då orden förlorar sitt värde då dem "missbrukas". Men du märker när någon menar det.

2008-01-19 @ 11:10:16
URL: http://thomashansen.blogg.se
Postat av: Tobbe

Jaså =P De va inte dåligt=)

2008-01-20 @ 16:52:11
URL: http://bysses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0