Snö- nej tack!!

Igår när klockan var runt tre på eftermiddagen gick jag ut en sväng. Det var fortfarande ljust, solen lyste, fåglarna kvittrade och det luktade vår!! Jag stod kvar ett tag och försökte suga åt mig lite "vårenergi". Det här var väl i stort sett det enda positiva med gårdagen... Och vad händer?! Jo självklart så när man slår upp ögonen idag och kikar ut... SNÖ!! Trodde nästan inte det var sant. Nog vet jag att detta bakslag skulle komma, jag menar sååå naiv är inte ens jag att jag trodde att våren var här på riktigt, men jag orkar inte med någon snö!

En tiondels sekund så tänkte jag faktiskt ta bilen till jobbet oxå, men någon måtta får det ändå vara. Lite snö har väl inte hindrat förr!? Fick mig en liten powerwalk/skridskoåkning. Nysnön gjorde nämligen att isen under blev glashal... Haha, jag måste ha sett rätt rolig ut där jag halkade/pulsade fram...

På lördag ska jag på bröllop, i skrivande stund känner jag inte alls för det. Hade varit skönt med en lugn helg, men humöret hinner förhoppningsvis nog ändras innnan dess! Framåt onsdag nästa vecka bär det av mot storstan oxå. Kan bli skoj, men inte mycket sömn och en hel del alkohol skulle jag tro...

Ska försöka ta mig i kragen å jobba lite nu (jodå, jag har redan gjort en hel del idag, kände bara att jag behövde en liten paus)!

Häpp på rä!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

skrattar, det har du alldeles rätt i men jag har fått för mig att ja måste ligga intill väggen när jag ska sova så de blir lite problem *s*

2008-01-30 @ 14:33:37
URL: http://bysses.blogg.se
Postat av: Tobbe

Ibland blir man förstummad, hehe =)

2008-01-30 @ 18:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0