Snart fredag..

Ja, helgen närmar sig precis som paniken!!
Vad ska man hitta på för roligt tro?! Just ja- ingenting!!! Usch å fy...

Pappa fyller år på måndag så det blir kalas på söndag, annars inga planer alls. Tycker det skulle va skoj att ta en ordentlig krogrunda men det är jag ju ensam om att tycka som vanligt.. Får bli en lugn helg igen. Dax att städa undan julen oxå så det kanske är lika bra?! Bokade in tvättstuga kl. 8 på lördag morgon, annars sover jag bara bort hela dagen!

Haha, vilket tråkigt inlägg (som vanligt) men har inte så mycket att komma med då det inte händer så mycket i mitt liv just nu... Två veckor kvar tills man blir ett år äldre! Ska försöka hitta någon som vill följa med ut då så jag kan dränka min åldersnoja i lite drinkar... =) Känns som jag är typ 22, kanske dax att inse att åren går.. Hahaha

Dagens låt: Jessy - Dancing in the Dark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0