Slut på helgen!

Har haft en helt ok helg.. Lugn kväll hos Hanna i fredags å 30-årsfest igår. Tog det faktiskt riktigt lugnt oxå (kors i taket).

Idag har det varit fullt hus här sen kl. 13.30. Halva släkten plus några till har varit här på fika. Har dessutom hunnit med att laga mat! Det blev storkok igen.. Köttfärssås med makaroner, så nu har jag x antal matlådor igen =)

Så blev det söndagkväll igen, fasiken så trist alltså! Har sagt det förr men säger det igen. JAG HATAR SÖNDAGKVÄLLAR!! Finns ingen annan dag som är lika jobbig. Kanske är jag knäpp men oftast så längtar jag efter måndagen... Det var så grymt skönt att höra att det finns fler som tänker så ;) Dax att göra något åt saken kanske, men hur?!
 
Varför ska livet vara så komplicerat?


Kommentarer
Postat av: Tobbe

log när ja läste ditt inlägg=)

2008-01-27 @ 23:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0