Lördag och lite bakis..

Blev en oplanerad utgång igår =)
Jag satt hemma i mjukisar å drack ett glas rött när sms:en började strömma in... Fick en fråga om jag inte skulle komma ner till Harrys en sväng. Först sa jag nej, men efter lite övertalning (är inte så svårövertalad) så bestämde jag mig för att åka ner. Sagt å gjort! Jag ringde pappa som kom å skjutsade ner mig på stan =) Riktigt trevligt var det å en del snyggt att titta på (iaf en..). Det hela slutade med att Ag och Micke följde med mig hem å sov kvar här. Dom fick ta dubbelsängen så jag tog soffan. Något stel i nacken idag! Måste vara därför jag har ont i skallen =P

Idag har jag tvättat massor och äntligen städat undan julen! Det enda som saknas för att få lite vårstämning är en tulpanbukett på bordet =) Fast det är klart, snön vräker ner så någon vårstämning blir nog svår att hitta...

Funderade ett tag på att dra iväg en sväng, närmare bestämt 18 mil.. (Ha! det trodde du inte va?) Men detta pissväder känns inte så roligt att köra bil i =( Får bli en annan gång, om erbjudandet står kvar vill säga...

Igår försökte jag att skaffa kattvakt tills jag ska till Sthlm den 6-9 februari. Men inget svar (!?). Får väl reka vidare då... Jag som tänkte vara ute i god tid för en gångs skull... Aja, mamma å pappa ställer alltid upp men vill helst inte ha honom där då han inte tycker det är sååå jättekul med Zimzon!


Good bye christmas, welcome spring!!

image68

Dagens låt: No Doubt- Don´t Speak
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart erbjudandet står kvar! =)

2008-01-13 @ 15:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0