Hmm...

Kunde inte komma på någon rubrik idag idag så det fick bli en halvdann.. Men det är ungefär så det känns i mitt huvud. Kan inte riktigt beskriva hur jag mår. Ena stunden känns allt som vanligt för i nästa känns helt svart...

Tack för samtalet igår! Det var verkligen oväntat, trodde inte det. Dax för mig att inse att du förändrats! (till det bättre =) ). Förlåt mig om jag uppfattade allt fel men jag hoppas att du (om någon) förstår!?

Skulle verkligen behöva åka iväg nu! Bort från allt ett tag, försöka hitta mig själv igen... Men det får bli en annan gång... Som vanligt!

Ikväll ska jag träffa S. Vi ska ut å äta en bit mat. Trevligt trevligt. Längesen vi sågs nu å vi har alltid lika trevligt =)
Skönt att vi inte förlorat kontakten trots att vi inte jobbar tillsammans längre! Blir nog en hel del skratt skulle jag tro.. Kan behövas nu, kanske håller det mig uppe ett tag till.

På måndag är det dax att gå tillbax till jobbet oxå efter 16 dagar ledigt! Usch, vet verkligen inte hur det ska gå till...
Måste börja med att reda upp alla oklarheter från min s.k sjukskrivning (eller vad man ska de..). Hoppas jag får igen lite pengar som dom dragit!

Nä, nu ska jag nog gå ut å sopa av bilen... Hur otippat var det inte att snön skulle komma lagom till alla barns jullov nästan är slut!?

image59


Älskade Brazil!! Längar tillbax...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0