Fredag

Redan fredag och snart måndag!! Huga!!!
Sov som vanligt länge idag.. Fattar inte hur jag ska ta mig upp på måndag. Snacka om bortskämd jag blivit med sovmornar =)

Hade tänkt att städa idag men fastnade visst vid datorn istället :O
Kanske inte alltför otippat... Är ju inte så många som är lediga å det är rätt skönt att bara gå hemma å drälla oxå. Lite tråkigt i längden kanske men snart börjar ju verkligen igen..

Igår var jag ute å åt med S. Vi gick på den nya restaurangen Trotzgatan 3. Riktigt god mat! Jag åt Fasanbröst med sherryskum och potatiskroketter... Rikitgt smarrigt! Denna gången tog jag bilen så istället för att hamna på Harrys så kom vi på den briljanta idén att gå på bio. Lite tur hade vi oxå, det fanns några få platser kvar på Arn. Ganska bra men dåligt slut.. Eller genomtänkt kanske man kan säga. Nu bara "måste" man ju se nästa film oxå...

Ikväll blir det tacos hos mammsen å pappsen. Skönt, då slipper jag laga mat idag igen =) Får verkligen se till att skärpa mig vad det gäller den biten. Drygt att det är dax att fixa matlådor igen.. En sak är då säker, jag kan inte fortsätta att slarva såhär med maten!

Nej, nu är det nog hög tid att hoppa in i duschen! Sen blir det varggården nästa å promenix med Zimzon...



image60

Kommentarer
Postat av: Lasse

Kul att man blir bjuden på mat då! Jäkla snåljåp! haha!

Och det är inget skämt, hon sjunger så där bra! haha!

2008-01-04 @ 17:45:42
URL: http://bjornmyran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0