Födelsedag!

Då har man klivit ett steg närmare 30 nudå.. Tre år kvar till tant!

Det blev ingen frukost på sängen i morse, nu gjorde ju inte det så mycket men det hade varit mysigt med lite sällskap... Aja, kanske en annan gång =)

Konstigt vad man förändras med åren. När man var liten var det alltid världens grej att fylla år. Jag kunde ligga sömnlös natten innan, lr iaf vakna vid fem-tiden på morgonen å ligga i sängen å lyssna efter att familjen skulle komma å sjunga för en. Nu känns det mest jobbigt att fylla år. Hade lika gärna kunnat skippa det!

Ikväll blir det till att köpa hämtmat å ta med till Hanna. Lugnt å skönt med andra ord! Passar mig som handen i handsken en dag som denna =). Imorrn är jag bjuden på 30-årsfest men det blir en lugn kväll då med (den här gången menar jag det faktiskt!). Lär ju försöka hinna baka något oxå för på söndag kommer halva släkten på fika.

Nä, nu ska jag packa ihop här å dra ner på stan en sväng.. Lär hämta ut nya linser så jag se något igen...

Häpp på re =)

image79



Kommentarer
Postat av: Andriana

Grattis :)

2008-01-25 @ 16:14:26
URL: http://andriana.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Grattis på födelsedagen=)

2008-01-25 @ 16:25:48
Postat av: Katarina

Hej o GRATTIS - i efterskott!
Hoppas du får en trevlig helg!
Vad duktig du är m VV - vill du ge mig lite karaktär ??
Kikar ju in här då o då för att kolla hur det är m dig o din far.
//K

2008-01-26 @ 11:08:12
URL: http://KsChokladask.blogg.se
Postat av: Tobbe

Hej=) Är allt bra med dig?

2008-01-27 @ 15:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0