.

Skippar rubriken idag, kan lixom inte komma på något som skulle passa in.

Min motivation = noll, vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Rastlös på jobbet, rastlös hemma. Uttråkad vad jag än gör!
Någon som har något bra tips på hur man botar det??

Fick faktiskt en fråga igår om hur jag mår. Jag svarade att jag inte mår så bra , precis som jag skriver på bloggen. Svaret jag fick var - "jo, jag har sett det men jag tänkte hur du egentligen mår... "
Vill bara säga TACK! Du är nog den första ever som frågar mig det.. Som ser mig och förstår att jag kanske inte kan skriva allt här..

Till sanningen hör att jag har en del opublicerade inlägg. Såna som jag känt att jag inte kan lägga ut här för då skulle jag blotta hela mig, å tro mig det är ingen vacker syn ;o) (men jag jobbar på det..) Vissa dagar är väldigt mörka, andra ganska ljusa men skulle jag publicera allt så skulle det komma fram en helt annan sida av mig som nog skulle vara väldigt missvisande då livet går upp och ner. Det är lättare att skriva dom gångerna allt känns svart och lätt att glömma bort dom gånger allt känns bra..

Nu kanske det låter som om jag har värsta depressionen, men riktigt så illa tror jag inte det är. Mitt största problem är den här j*vla ensamheten!! Jag saknar kärlek i mitt liv å skulle vilja bli kär igen!! Hur kan alla andra bli kära??

På sista tiden har jag frågat mig själv ganska ofta om jag någonsin kommer att bli kär igen, å kommer det någon gång vara ömsesidigt??

image81
Dagens låt: Plain White T´s - A Lonely September

Kommentarer
Postat av: Tobbe

En nära vän till mig sa följande;
-" Du måste komma i balans med dig själv innan du är redo för något annat och innan många uppmärksammar dig, allt handlar om utstrålning". Samtidigt så vet ja att man kan känna sig ensam och ändå trivas med sig själv. . .

2008-01-31 @ 11:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0