Ensamt...

Söndagkväll igen då... För första gången på ett par veckor så är den berömda söndagsångesten tillbax med full kraft! Har lite panik över att börja jobba igen men samtidigt känns det skönt att få lite vardag igen. Kan nog vara nyttigt att få in lite rutiner igen... Sova till halv elva varje dag å sen mest hänga på soffan är inte riktigt min grej har jag insett. Visst har det varit lite skönt att inte göra någonting men fy så tråkigt i längden. Känner mig ganska deppig. I morgon ska jag börja gå till jobbet igen efter ett längre uppehåll.. Jag vet ju att jag mår mycket bättre när jag gör det. Hoppas bara att dom plogat överallt så jag slipper pulsa.

Vi har inte ens haft snö i en vecka å jag är redan trött på den.. Känns värdelöst med snö när man iaf inte kan åka skoter =( Nä, nu vill jag ha vår!!

Dom här ensamma söndagkvällarna skulle jag gärna vara utan! Gud vad jag hatar söndagar. Det måste vara singlars värsta dag?!

Ska försöka få tummen ur å fixa lite mat oxå. Korvstroganoff hade jag tänkt, får se hur de blir =)


image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0