Dålig dag...

..nu igen!?
Fattar inte varför det aldrig vänder, varför känns det alltid som ett steg fram och tio tillbax? Vill göra roliga saker, men vad är roligt? Vill hitta på något nytt, lära känna nya människor men jag orkar inte!! Jag vet att det här bara är en i mängden av dåliga dagar och att det vänder igen men jag är så less på att slungas fram å tillbax hela tiden...

Varför är jag deppig, jag har det det väl egentligen ganska bra?! Finns dom som har det sååå mycket värre å jag är ledsen över att inte kunna vara tacksam över mitt liv men tyvärr kan jag inte hjälpa det just nu.. Vill inte må dåligt, vill ta mig uppåt å jag vet att det går men det går så sakta.

Idag är en sån dag då jag känner mig helt värdelös, betydelselös- you name it! Kom med ett förslag på en negativ tanke å jag lovar att jag redan tänkt den idag... Sitter i utbildning idag oxå, vi ska börja med ett nytt säljstödsprogram. Det verkar jättebra men samtidigt blir det lite förstört när en viss chef börjar blänga på en med veck i pannan å tala om att det här är minsann våra arbetsuppgifter att arbeta med detta program så vi kan inte komma undan. Hela poängen försvinner å med ens känner jag mig liten å värdelös... Känns skönt att jag inte var ensam om att reagera på hans ord å uttrycksätt iaf. Det visar att fast jag har en dålig dag så överdriver jag inte allt negativt till att bli ännu mer negativt utan det är bara fakta... Oj så grötigt det där blev men den som förstår, förstår... Hehe!

Hade sett fram emot att få lite trevligt sällskap en sväng efter jobbet men det blev inställt. Trist men sånt är livet å ingenting verkar gå som det ska för mig idag iaf... Får ta en sväng till friskis istället då. Attans, jag hade behövt få skratta lite ikväll ju! Kanske går det fler tåg, vad vet jag?!

En sak som börjar sjunka in känns extra jobbig en dag som denna, men det behåller jag för mig själv än så länge. Känns bara skönt att få skriva av sig lite!

image80


Dagens låt: Björn Rosenström - Värdelös

Vi hörs!


 

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Kommer du in något på msn ikväll?

2008-01-29 @ 17:43:50
Postat av: Tobbe

vi har samma funderingar, samma dag. .

2008-01-29 @ 21:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0