Bakis & träningsvärk!

Igår var det möhippa. Kul hade vi å full blev jag (för ovanlighetens skull..). På dagen spelade vi bl.a lasergame!! Grymt kul men tävlingsmänniska som man är så är jag lite besviken på mig själv att jag bara hamnade på en fjärdeplats... Har dock träningsvärk i benen idag! Hoppas inte det blir värre eftersom jag ska träna imorrn...

Det blev utgång i Borlänge igår, vi tog sista nattbussen hem å jag hoppade av efter gamla borlängevägen och gick hem. Efter en bit hörde jag någon bakom mig och fick panik och började springa.. Det var inte det lättaste när det var isigt och med klackar på sig... Men men jag tog mig hem den här gången oxå. Slutade dock med att jag bröt ihop. Fan vad alkoholen ställer till det. Jag kände mig såå värdelös och ensam. Kändes som det inte finns någon här i världen som skulle sakna mig om jag försvann.. Nu i nyktert tillstånd och förståndet har kommit tillbaka så vet jag ju att så inte är fallet. Men otäckt är det iaf när man har den känslan. Det kanske inte är så bra att jag dricker nu när jag mår som jag gör.. Typiskt bara att jag har tre fester på raken inbokade. Måste försöka ta det lite lugnare då.

Idag har jag legat på soffan hela dagen. Mest sovit å kollat på tv. Skönt men rastlösheten börjar komma krypande.. Vad ska man hitta på ikväll då? Söndagkvällar borde inte få finnas!! Nu skulle jag vilja hyra en bra film, köpa massor av godis och få lite trevligt sällskap att mysa med i soffan. Synd att inget av dom grejerna kommar inträffa...


image73

Ensam ung(!?) kvinna söker.... sällskap på söndagkvällar!!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

De är frågan, men jo. Visst kan man de =)
Men de är som du skriver, sitta ensam på en söndagskväll gör en både rastlös å ofta uttråkad.

2008-01-20 @ 21:45:17
URL: http://bysses.blogg.se
Postat av: Tobbe

Nu blev de många kommentarer eller två rättare sagt.
Läste ditt senaste inlägg nu och jag förstår precis vilken känsla du beskriver, hade besök av den igårkväll jag också.

2008-01-20 @ 21:47:45
URL: http://bysses.blogg.se
Postat av: Tobbe

Precis, och surra av sig lite med någon så man kan återgå till sitt normala festhumör *s*

2008-01-21 @ 12:05:30
URL: http://bysses.blogg.se
Postat av: Tobbe

Du har alldeles rätt=) ja visst är de, tror att vi är två om att inte variera sig så mycke gällande maten =/ Men när man är själv i hushållet så brukar man oftast ta den enklaste vägen. Och de är ju alltid lite tråkigt att bara laga mat åt sig själv, lr har ja fel?

2008-01-21 @ 13:33:03
Postat av: Tobbe

Absolut, speciellt nu när mörkret kryper sig på=)
Nyfiken fråga, plugg lr jobb om dagarna?

2008-01-21 @ 14:56:14
Postat av: Tobbe

okej, va arbetar du med då? Läste ett inlägg att du hade gjort krogen nere i Borlänge, bor du där?`

Ja arbetar med Skadedjurskontroll & Livsmedelshygien=)

2008-01-21 @ 16:40:24
Postat av: Tobbe

Friskis roules säg=)

2008-01-21 @ 17:03:06
Postat av: Tobbe

Japp, brukar variera mig mellan korv & mackis + gröt, skratta. Närå, ja tycker att det är otroligt roligt att laga mat men när man är singel. Inte ställer jag mig en fredagskväll å lagar nåt gott å öppnar en flaska vin (de har hänt några ggr men de har kännts så patetiskt . Körde du pass ikväll lr? =( En nyfiken fråga, du tycker inte om att dansa? Styrdans alltså? hehe

2008-01-21 @ 22:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0