3 timmars sömn..

Suck säger jag bara.. Det tog inte lång tid innan man var innne i samma gamla vanliga trök!
Sömnproblemen är dessutom tillbaka. Har sovit sammanlagt 10 timmar på tre nätter!! Under ledigheten sov jag minst tio timmar per natt!

Vet inte hur jag ska göra för att komma ur denna onda cirkel. Allt känns sååå tråkigt. Vill verkligen att det ska hända något spännande i mitt liv men vet inte vad jag ska göra för att det ska hända. Orkar nog inte riktigt heller just nu.
Vill ha sol och värme oxå. Iaf lite ljus! Blir nog en tripp till Scandic idag, kanske man känner sig lite piggare efter några minuter i fusksolen...

Annars rullar väl allt på. Tillbaka på jobbet med nyfunnen energi (NOT!!). Har lite småpanik å känner mig inte riktigt bekväm...

Snart närmar jag mig 30-strecket ännu mer! Åldersnoja eller vad? Jo jag erkänner att jag tycker det är jobbigt. Känns konstigt  och ovant att jag som 27-åring kommer sitta där utan någonting... Har nog inte riktigt accepterat/insett det än. Kanske inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Men det är ju svårt att påverka framtiden, eller?

Pappa fortsätter iaf att pigga på sig i lagom takt. Nu är han även med på en del kortare prommenader med Zimzon! Känns skönt att viljan finns där. Verkar som han är lite bättre i humöret oxå. Nu är det viktigast att han kommer igång ordentligt med ätandet så han lägger på sig lite vikt igen. Han hade gladeligen kunnat få några (eller ganska många) kilon av mig... Tror att han kommer se och upplevas mycket friskare bara han "tjockar" på sig lite =)

Nä, plikten kallar...


 
 


Kommentarer
Postat av: Linda

Det måste vara vädret som gör att vi inte kan sova...*L*
Längtar tills våren....

2008-01-09 @ 09:01:49
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: Lasse

Men hörru! Snart siddu! =)

2008-01-10 @ 18:42:58
URL: http://bjornmyran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0