2008

Dags att lära sig skriva en åtta istället för en sjua nu..
Nyårsaftonen flöt på bra. God mat, gott vin å trevligt sällskap. Vid tio satt alla tre å gäspade!! Men sen kom vi nog in  i andra andningen för vi gick inte å la oss förrän halv fyra... Gick ut på gården vid tolvslaget å skålade i champagne å kollade på lite fyrverkerirer som några olika grannar hade =)

Sms:en haglade in rätt friskt hela kvällen, läste att det var sms-rekord igår... Kan ju erkänna att jag nog bidrog en hel del till det! Fick ett mms från USA oxå!  =)
Dock är jag grymt besviken på en som tydligen inte kunde kosta på mig ett sms tillbax.. När jag tänker efter så var det väl egentligen inte så oväntat. Blir så arg på mig själv att jag alltid är så blåögd och går på skitsnack! "det kommer inte bli så den här gången" Nej right!!! Antar att den personen inte har tid att läsa min blogg längre heller... Men men.. Det kanske låter som jag är bitter å hänger upp mig på småsaker, men till saken hör att det finns en hel del annat som ligger bakom. Dessutom så är jag inte särskilt stark just nu, har haft en riktigt tuff vecka där jag helst av allt bara velat krypa in i ett hörn å gömma mig.. Just nu känns allt så svart! Har svårt att se något positivt, ingenting känns roligt. Men vad gör man, det finns dom som har det miljoner gånger värre! 

Blev ett deppigt inlägg idag men skiten måste ur innan jag kvävs! Jag pallar inte att låtsas hela tiden...
Vilken bra start på 2008!! NOT men som grannen så igår när vi önskade gott nytt år, "det kan bara bli bättre" så sant som det är sagt!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0