1 dag kvar...

tills jag blir "nästan" tant. Det är ju inte långt kvar dit nu (3 år bara!) så det är väl bara till att förbereda sig... Undrar om jag sitter här då med! Hoppas iaf att det hänt lite i mitt liv till dess. Det jobbiga är ju att åren går så fort så man vet ju aldrig ;o)

Igår var fixar & trixar-Tessan på G! Skulle fylla på bromsvätska i bilen å det var ju inte det lättaste... Satt ju bakom å under en hel del massa saker (jag vet att jag är kass på det under huven, tycker det är roligare att kunna bilmodeller.. hehe). Hade pappa tillhands som hjälp oxå, men vi stod mest å kliade oss i huvudet å undrade hur vi skulle lyckas. Sen kom jag med den briljanta idén att vi kunde ta en slang å en tratt, då borde det funka. Pappa dissade först min idé å tyckte vi skulle vänta tills vi kunde få hjälp av någon kunnig.. Men som vanligt så hade väl inte jag tid att vänta. Sagt å gjort... Pappa sågade av en bit trädgårdsslang och jag hämtade en plasttratt i köket. Slangen var lite stel eftersom det var ganska kallt ute så den körde jag i micron en sväng. Haha, men det gick ju kanoners. Bromsvätskan är påfylld å bilen går som en klocka... Som Kajsa Varg sa en gång i tiden:  "Man tager vad man haver".

Ikväll ska jag ställa mig på vågen å få domen efter en veckas viktväktande.. Tror inte på någon stor förändring med tanke på att jag har en fest med diverse onyttigheter bakom mig. Men som vanligt så lever jag på hoppet om en ljusare, lättare framtid(?!). Har slagit vad med min chef om hur mycket jag gått ner, han gissade på minst 1,5 kg å jag på max 0,5... Så jag räknar med att inkasera en selma från honom imorrn! Får väl se det som en liten extra födelsedagspresent. =)

Mamma frågade vad jag önskar mig. "Önskar mig?" svarade jag då, "Tja att jag fick bli 25 igen isf". Stackars hon som har en så besvärlig dotter, det är inte lite jag begär! ;o)

image78




Kommentarer
Postat av: Tobbe

det lät gott=) Hehe, jaså gör de =P
Sitter du nåt på msn ? *nyfiken

2008-01-24 @ 13:23:47
Postat av: Tobbe

då är jag fräck å gör de =P

2008-01-24 @ 15:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0