www.hatasondagar.nu

Tänkte starta en liten community med ovan nämda adress.. Någon som vill bli medlem?? Hehe

Veckan/helgen kan sammanfattas med två ord: lite sömn! Men ack så kul jag haft =) Kom hem från storstan igår å längtar redan tillbax.. I ondags när vi kom ner sa jag det direkt- jag vill flytta ner!! Saknar sthlm något oerhört. Ska ta mig en riktig funderare på vad jag vill med mitt liv nu!

Idag har jag mest tagit det lugnt, försökt "ta igen" lite sömn.. Rastlösheten gjorde sig dock påmind ganska snart så jag gav mig ut på en 9 km lång promenad. Det funkade i en kvart! Sen dess ligger den där å lurar hela tiden... Fylleångest i kombination med söndagsångest är inge bra!! Klättar på väggarna snart... Men snart är det måndag =)

Till helgen ska jag ta det lugnt!! Kanske åka å kolla in en ny bil eller något annat vuxet å tråkigt ;o) En sak är då säker, inge fest!!

Vart är våren? Snacka om att man blev deppig av att komma hem till snön igen...

image68

Ha en bra söndagkväll! Själv ska jag ha en vanlig tråkig, ensam söndagkväll....

Kommentarer
Postat av: Tobbe

räkna med mig=)

2008-02-10 @ 21:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0